O regionální speciality v Lidlu byl zájem, pro velký úspěch se akce zopakuje

Od čtvrtka 6. srpna se v Lidlu historicky poprvé představili regionální dodavatelé s nabídkou lokálních výrobků. Akce s podtitulem „Ochutnejte to nejlepší z regionů!“ umožnila zákazníkům zakoupit regionální speciality napříč všemi prodejnami v České republice. Mezi nejprodávanější produkty se zařadily Lomnické suchary a Štramberské uši od Hezounů. Pro velký úspěch plánuje společnost Lidl akci zopakovat.

18.08.2020 12:00:00 | Praha

Cílem společnosti Lidl bylo dopřát zákazníkům exkluzivní nabídku regionálních produktů, ale současně podpořit místní vinaře, pekaře, cukráře či řezníky a také domácí ekonomiku. V nabídce mohli zákazníci naleznout více než 70 produktů, které byly specifické pro jednotlivé regiony a v nabídce obchodních řetězců se příliš často nevyskytují.

„Jsme velice rádi, že jsme našim zákazníkům mohli umožnit zakoupit produkty z různých krajů České republiky. Zpětná vazba nám potvrzuje, že je o regionální výrobky velký zájem, a proto v budoucnu plánujeme akci zopakovat a nabídnout další vybrané lokální speciality,“ uvedl jednatel společnosti Michal Farník. 

Největší zájem zákazníci projevili o Lomnické suchary a Štramberské uši od Hezounů. Třetí místo obsadil med květový z Vysočiny. Regionální dny přivedly do prodejen také lokální pivovary, díky kterým bylo možné nabídnout zákazníkům pivo z různých krajů České republiky. Nejčastěji si návštěvníci prodejen Lidl odnesli pivo Podkováň Karamel ze středočeského pivovaru Podkováň. Nemalý zájem byl také o světlý ležák z Pivovaru Konrad a o Platan Desítku z Pivovaru Protivín.  
 

Kontakt

Tomáš Myler
media@lidl.cz
tel.: 725 933 089

Kategorie

Produkt

Další zprávy