Lidl, Lidl, Lidl: Nová kampaň nabízí odpovědi na otázky a potřeby zákazníků
Společnost Lidl Česká republika zahájila novou reklamní kampaň se sloganem „Lidl, Lidl, Lidl“. Cílem kampaně je zákazníkům ukázat, že odpovědí na jejich otázky a potřeby je právě Lidl. V jeho prodejnách totiž naleznou vysoce kvalitní a pestrý sortiment výrobků za ty nejlepší možné ceny.
03.06.2024 | Praha
Nová kampaň společnosti Lidl upozorňuje zákazníky nejen na výhodné ceny, ale i na vysoce kvalitní produkty. V pekárnách každý den najdou voňavé pečivo, v úseku s chlazeným zbožím si vyberou například uzeniny s vysokým obsahem masa a domů si mohou odnést také čerstvé ovoce a zeleninu vypěstovanou na tuzemských polích. Cílem nové kampaně je odpovědět na potřeby a otázky zákazníků, kteří tak už nemusí hledat jinde. Ať už lidé preferují co nejrychlejší nákup, potřebují pořídit zásoby na víkendové pohoštění celé rodiny, nebo chtějí objevovat nové chutě zahraničních kuchyní, odpověď je jednoduchá: Lidl, Lidl, Lidl.
Dlouhodobou prioritou společnosti Lidl je poskytovat svým zákazníkům tu nejvyšší kvalitu za nejlepší možnou cenu. Inspiraci a nápady na nejlepší recepty naleznou v Kuchyni Lidlu, mohou se rovněž těšit na oblíbené tematické týdny, během nichž budou mít jedinečnou příležitost k nákupu široké škály produktů za výhodné ceny.
„Odkud je ta čerstvost? Super kvalita za super cenu? Kde udělám velký nákup, ale rychle? Na všechny tyto a další otázky je odpovědí naše nová kampaň. Ta poukazuje na to, aby každý z našich zákazníků měl přístup k nejkvalitnějším produktům za nejlepší ceny. Těšíme se, že jim budeme i nadále poskytovat produkty a služby, které očekávají a zaslouží si,“ uvedla tisková mluvčí společnosti Lidl Eliška Froschová Stehlíková.