Lidl spouští svou UEFA EURO 2024TM kampaň Lidl Kids Team

Lidl využije své partnerství UEFA EURO 2024 TM k tomu, aby dětem poskytl unikátní zážitek, který se naskytne jednou za život. V programu Lidl Kids Team se děti z celé Evropy ujmou oslavované role doprovodu hráčů na všech UEFA EURO 2024 zápasech. Rodiče a opatrovníci mají šanci umožnit svému dítěti doprovodit hráče na hřiště prostřednictvím aplikace Lidl Plus.

12.03.2024 | Praha

Lidl tým

Lidl, oficiální partner UEFA EURO 2024TM, představuje program Lidl Kids Team, kampaň, která dává šanci více než 1 100 dětem být oficiálním hráčským doprovodem UEFA EURO 2024.

Společnost Lidl Česká republika spustila soutěž ve stylu loterie, do které se mohou zapojit rodiče/zákonní zástupci a potenciálně vyhrát místo v Lidl Kids Team pro své dítě ve věku od 6 do 10 let, bez ohledu na pohlaví, původ nebo fyzické a duševní schopnosti. Stačí, když v mobilní aplikaci Lidl Plus vyplní příslušné vstupní formuláře. Výherci budou následně náhodně vybráni, aby měl stejnou šanci na výhru každý účastník.

Úspěšní účastníci vyhrají nejen zkušenost s doprovodem hráčů. Lidl také hradí veškeré náklady na bezbariérové cestování na UEFA EURO 2024 v Německu nejen pro dítě, ale také pro žádajícího rodiče/opatrovníka. Této jedinečné události, která se odehraje jednou za život, se tak může zúčastnit každý výherce bez ohledu na finanční situaci. Než se připojíte k nejlepším evropským fotbalistům na hřišti před desítkami tisíc fanoušků v zápase UEFA EURO 2024, bude vás čekat nabitý itinerář plný zábavy a vzdělávacích zážitků přímo v místě konání.

Na turnaji, který se koná v Německu od 14. června do 14. července 2024, budou nejlepší národní fotbalové týmy v Evropě soutěžit o titul mistra Evropy. S 22 místy pro doprovod hráčů (11 pro každý tým) na každém z 51 fotbalových zápasů v turnaji máte spoustu příležitostí vyhrát nezapomenutelný zážitek pro vás a vaše dítě na jednom z největších fotbalových jevišť. Děti z České republiky na hřiště doprovodí český tým.

Zoltán Nepp, jednatel společnosti Česká republika řekl: „Ve společnosti Lidl klademe do centra našich aktivit lidi. Těší nás, že ve spolupráci s UEFA můžeme našim zákazníkům prostřednictvím Lidl Kids Team nabídnout takové zážitky, které se naskytnou jen jedinkrát za život. Chceme našim zákazníkům ukázat, že jsme v jejich týmu. Ať už jde o hledání nejlepších možných cen, aby pro ně byl nákup potravin dostupnější, o nabízení co nejčerstvějšího ovoce a zeleniny nebo o umožnění přístupu na jeden z největších fotbalových turnajů, můžou se na nás spolehnout. Jako Lidl jsme aktivní ve více než 30 zemích a jsme hrdí na to, že v rámci společnosti kombinujeme různorodou kulturu."

Vedení společnosti Lidl v roce 2023 představilo motto „Společně v Lidlu“ a dalo tak jednoznačně najevo, že Lidl prosazuje a požaduje korektní, otevřenou a důvěryhodnou spolupráci a netoleruje nerovné zacházení. Férovost, rovné příležitosti a inkluze na prvním místě se bude prolínat partnerstvím Lidlu po celou sezónu UEFA. To jsou také základní hodnoty ve fotbale. Být součástí Lidl Kids Team je jen začátek. V letošním roce chce Lidl přivést miliony fotbalových fanoušků k oslavě turnaje – doma s rodinou a přáteli nebo ve fanzónách Lidl. Všichni zákazníci Lidlu budou mít možnost vyhrát volné vstupenky na zápasy UEFA EURO 2024. Sledujte tedy svou aplikaci Lidl Plus, kde získáte další informace.

Soutěž Lidl Kids Team bude otevřena pro přihlašování od 11. března 2024 do 7. dubna 2024. Všichni šťastní výherci budou informováni prostřednictvím e-mailu. V zájmu ochrany před jakýmkoli podvodem prosím nereagujte na žádnou jinou formu kontaktu.

Kontakt

Lidl ČR
media@lidl.cz

Kategorie


Sdílet

Další zprávy