Lidl spouští employer brandingovou kampaň. Pracovní možnosti napříč Českou republikou
Společnost Lidl Česká republika spouští employer brandingovou kampaň „Příležitost pro každého“, která navazuje na úspěšnou produktovou kampaň „Lidl, Lidl, Lidl“. Ta měla za cíl ukázat zákazníkům, že právě Lidl je odpovědí na jejich potřeby a otázky. V rámci nové kampaně se společnost zaměřuje na široké spektrum lidí a představuje bohatou nabídku pracovních příležitostí napříč prodejnami, logistickými centry i administrativními pozicemi. Cílem je ukázat, že v Lidlu si každý může vybrat pozici, která odpovídá jeho potřebám, ať už jde o zkrácený úvazek, místo výkonu práce nebo možnosti kariérního růstu.
14.10.2024 | Praha
Lidl si dlouhodobě udržuje pozici lídra mezi maloobchodními společnostmi. V České republice aktuálně zaměstnává více než 12 tisíc lidí a stále roste. Novou kampaň se Lidl rozhodl spustit v rámci zvýšení atraktivity své zaměstnavatelské značky a zaměřil se na zdůraznění konkrétních výhod pro jednotlivce. Kampaň prezentuje benefity, které podporují osobní rozvoj a příležitosti, které každý zaměstnavatel nenabízí. Tímto způsobem chce Lidl ukázat, proč je pro zaměstnance atraktivním místem pro práci.
Kampaň byla zahájena 14. října a bude probíhat napříč komunikačními kanály, jako jsou sociální sítě Facebook, Instagram a platforma YouTube. Kromě toho se objeví i na kanálech Lidlu, včetně newsletteru a aplikace Lidl Plus, a také přímo v prodejnách ve formě plakátů.
„Z veřejných průzkumů a odpovědí našich uchazečů víme, jaké věkové skupiny se zajímají o kariérní příležitosti v Lidlu a jaké mají při výběru práce představy a preference. Kampaň, kterou Lidl představuje veřejnosti, se zaměřuje na to, že Lidl je především o lidech. Důraz je kladen na benefity, které podporují osobní rozvoj a rovnováhu mezi pracovním a osobním životem. Tato kampaň má za cíl ukázat, proč je Lidl atraktivním zaměstnavatelem a ideálním místem pro profesní růst a kvalitní pracovní podmínky,“ řekla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.
Employer brandingová Kampaň je unikátní tím, že v ní účinkují přímo zaměstnanci Lidlu, kteří v každém spotu ztvárnili hlavní roli.
„Ve spotu pro prodejny můžeme vidět kolegyni Terku, prodavačku z Pohořelic, kolegu Honzu, prodavače z Českých Budějovic, v logistickém centru maminku Martinu a jejího syna Martina ze skladu v Plzni a na centrále naši trainee Ester,” zmiňuje Eliška Froschová Stehlíková.
Lidl v České republice nabízí širokou škálu příležitostí, včetně pozic v prodejnách, logistických centrech a administrativních funkcích Lidl v současnosti v Česku provozuje šest logistických center v Buštěhradě, Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Olomouci, Měříně a nejnovější v Bravanticích. Další pracovní příležitosti jsou i v centrále společnosti v Praze, kde jsou k dispozici specializované pozice napříč různými obory. Potenciální zájemci mohou navštívit speciální webovou stránku.