Na cestě k lepšímu zítřku – pro spolupráci vedoucí ke změně!
Dodavatelé, zákazníci, zaměstnanci: v našem podnikání se pohybujeme uprostřed mnoha zájmových skupin. Výměna informací, zkušeností a podnětů se všemi stakeholdery je pro nás velmi důležitá. Jedině tak si můžeme vyměňovat naše znalosti a učit se jeden od druhého. Protože jen společně budeme schopni řešit budoucí výzvy a být každý den o něco lepší.
V Lidlu proto vedeme nepřetržitý, transparentní dialog se všemi partnery, zaměstnanci a zákazníky, abychom se mohli společně ubírat na cestě k lepšímu zítřku.
„Na cestě k větší udržitelnosti můžeme dosáhnout pokroku pouze společně. Proto spoléháme na otevřený dialog a výměnu názorů se všemi našimi stakeholdery; od našich zaměstnanců přes dodavatele, vědecké odborníky, zástupce municipalit až po pravidelné zákaznické průzkumy.“ - CSR specialistka Lidl ČR Barbora Jirků
Maloobchod s potravinami působí jako „styčný důstojník“ mezi výrobci a spotřebiteli. Z této pozice může pomoci zajistit, aby produkty každodenní potřeby byly vyráběny a spotřebovávány zodpovědněji.
Naše závazky v číslech
registrovaných uživatelů zaměstnanecké aplikace We are Lidl
více než 80
CSR témat komunikovaných na zadní straně našeho letáku
dotázaných
v rámci stakeholder dialogu pro naši poslední zprávu o udržitelném rozvoji
více než 513 696
zodpovězených dotazů na zákaznické lince v roce 2021
každé 2 roky
vydáváme obsáhlou Zprávu o udržitelném rozvoji
více než 300 CSR KPIs
sledovaných pro větší transparentnost a stanovování cílů