CRIVIT má jasný cíl – být nejsilnější značka pro sportovní vybavení v Evropě

Značka CRIVIT spouští první mezinárodní vícekanálovou kampaň „FIND YOUR MOVE“, která přenáší radost z pohybu na televizní obrazovky, sociální média a do prodejen Lidl ve více než 30 zemích. Ve stejném designu je prezentována sportovní nabídka také na lidl-shop.cz. Tento redesign značky je pro CRIVIT důležitým krokem na cestě k tomu, aby se stala nejsilnější značkou pro aktivní životní styl v Evropě.

26.05.2025 | Praha

CRIVIT se chce stát leaderem v Evropě

Zažijte pohyb novým způsobem

Nová kampaň značky CRIVIT si klade za cíl znovu motivovat lidi k pohybu, protože fyzická aktivita je stále více opomíjena. Mnoho lidí má sedavé zaměstnání, zábavu hledají na svých mobilech. CRIVIT se to snaží změnit a inspirovat je k tomu, aby vnímali pohyb jako zdroj radosti a energie.

Kampaň využívá k prezentaci různých druhů sportů dynamické motivy, zaměřuje se na fitness, cyklistiku, kempování, outdoor, běh, zábavné a týmové sporty i zimní a vodní sporty. Tím pokrývá širokou produktovou nabídku značky CRIVIT.

Nová identita značky: Zaměření na aktivitu a zábavu

Spuštění kampaně představuje začátek samostatné prezentace značky CRIVIT, která bude viditelná mimo jiné na vlastních sociálních sítích, jako je Instagram , Facebook a YouTube. Značka si klade za cíl propagovat komplexní přístup, který se zaměřuje na zábavu, lehkost a vědomý životní styl – nikoli na výkon. CRIVIT chce zákazníky povzbudit, aby zkoušeli nové sporty a osvojili si osobní cvičební rutinu. Ať už jste začátečník nebo aktivní sportovec, CRIVIT pomáhá všem tak, aby se cvičení stalo nedílnou součástí jejich životů. Cvičení je koneckonců stejně individuální jako každý člověk sám – a je klíčem k osobní pohodě.

„CRIVIT se rozvíjí v nezávislou značku, která zpřístupňuje cvičení všem – s nejlepším poměrem ceny a kvality a jasným zaměřením na lidi. S ústředním sdělením „FIND YOUR MOVE“ a mezinárodní kampaní sledujeme dlouhodobou vizi: etablovat CRIVIT do pozice nejsilnější značky aktivního životního stylu v Evropě,“ říká Head of Brand ve společnosti Lidl International Martin Alles. 

Nová orientace značky je součástí komplexní strategie Lidlu: ve stejnou chvíli startuje v Německu, Francii, České republice, na Slovensku, v Polsku, Nizozemsku a Belgii redesign e-shopu. Zákazníci zde najdou nejen produkty, ale také inspiraci a zajímavosti o CRIVITu a spotřební nabídce Lidlu. Do redesignu značky je zapojeno více než 30 Lidl zemí. Lidl Česká republika navíc chystá ještě jednu unikátní akci, o které budeme informovat v průběhu června.

„Jsme hrdí na to, že můžeme být součástí úspěšného příběhu CRIVIT. Věříme v sílu této silné značky a její potenciál inspirovat lidi k aktivnějšímu životnímu stylu – navíc při nejlepším poměru ceny a kvality,“ dodává jednatel odpovědný za nákup ve společnosti Lidl Česká republika Konrad Senger.

O značce CRIVIT

Značka CRIVIT – k dostání v Lidlu – nabízí jedinečný sortiment sportovního oblečení a vybavení pro nejrůznější aktivity a sporty. Ať už se jedná o fitness, cyklistiku, kempování a outdoor, běh, zábavné a týmové sporty, zimní sporty nebo vodní sporty: CRIVIT poskytuje vše pro aktivní životní styl, navíc za výhodné ceny. Jako partner, který motivuje lidi ke cvičení, se CRIVIT zaměřuje na individuální pohodu a inspiruje každého, aby si vybral právě takový sport, který mu bude nejvíce vyhovovat. Cvičení. Sport. Pohoda. Se značkou CRIVIT.

Kontakt

Lidl ČR
media@lidl.cz

Kategorie


Sdílet

Další zprávy