Co je Lidl compliance program
Při našem podnikání klademe velký důraz na dodržování právních předpisů a transparentní vystupování. Lidl compliance program je soubor interních pravidel, která nám pomáhají eliminovat rizikové situace a jednat v souladu s právními předpisy. Součástí compliance programu je i možnost oznámit jakékoliv jednání týkající se naší společnosti, které není v souladu s našimi pravidly.
Jak lze oznámit podezřelá jednání
Pokud se domníváte, že dochází ze strany naší společnosti k protiprávnímu jednání, máte možnost nás na toto jednání upozornit, a to několika možnými kanály.
Oznamovací kanál č. 1 – advokát-důvěrník
V prvé řadě se můžete obrátit na tým externího advokáta – důvěrníka, pana JUDr. Tomáše Sokola z advokátní kanceláře Brož & Sokol & Novák, který je připraven vaše oznámení o protiprávním jednání přijmout a nezávisle prověřit. Garantujeme vám, že takové oznámení je zcela důvěrné a v krajním případě ho lze provést i anonymně. Zároveň je pro vás zdarma.
Telefonicky/ SMS: 296 303 001 nebo 296 303 002 (telefonická oznámení budou přijímána v pracovní hodiny pondělí až čtvrtek 8:30 až 17:30 a v pátek 8:30 až 14:30)
Faxem: 224 941 940
E-mailem: oznameni@akbsn.eu
Poštou: AK Brož & Sokol & Novák, Sokolská třída 60, 120 00 Praha 2
Pokud se z nějakého důvodu rozhodnete nevyužít možnost upozornit na potenciální porušení právních předpisů prostřednictvím nezávislého advokáta – důvěrníka JUDr. Tomáše Sokola, můžete využít další oznamovací kanály.
Oznamovací kanál č. 2 – BKMS
K podání oznámení můžete využít náš online oznamovací systém BKMS.
Oznamovací kanál č. 3 – e-mail
Se svým oznámením můžete kontaktovat naši společnost též e-mailem na #compliancebeauftragter@lidl.cz
Na co dbát při podání oznámení
Na nerelevantní oznámení nebude brán zřetel.
Při oznamování prosím dbejte na to, abyste sdělovali pouze pravdivé informace. Vědomé oznamování nepravdivých informací je protiprávní a může vést k právnímu postihu.
Co do oznámení nepatří
K oznamování v rámci compliance systému nejsou určeny zákaznické žádosti v podobě reklamací zakoupených produktů, zasílání nabídek obchodních partnerů na zboží a služby nebo stížnosti, které nijak nesouvisí s porušováním právních předpisů. Pro tyto záležitosti prosím využijte naši zákaznickou linku: Telefon: 210 023 400|E-mail: hotline@lidl.cz