

Co je Lidl compliance program
Při našem podnikání klademe velký důraz na dodržování právních předpisů a transparentní vystupování. Lidl compliance program je soubor interních pravidel, která nám pomáhají eliminovat rizikové situace a jednat v souladu s právními předpisy. Součástí compliance programu je i možnost oznámit jakékoliv jednání týkající se naší společnosti, které není v souladu s našimi pravidly.

Kdy lze oznámení zaslat
Oznámení lze provést kdykoliv. Telefonická oznámení budou přijímána v pracovní hodiny pondělí až čtvrtek 8:30 až 17:30 a v pátek 8:30 až 14:30 hodin. Mimo tyto pracovní hodiny je možné zanechat vzkaz na záznamníku, přičemž vaše oznámení bude zpracováno v nejbližším možném termínu.
Co do oznámení nepatří
K oznamování advokátu-důvěrníkovi nejsou určeny zákaznické žádosti v podobě reklamací zakoupených produktů, zasílání nabídek obchodních partnerů na zboží a služby nebo stížnosti, které nijak nesouvisí s porušováním právních předpisů. Pro tyto záležitosti prosím využijte naši zákaznickou linku: Telefon: 800 115 435|E-mail: hotline@lidl.cz
Na co je třeba dát pozor
Při oznamování prosím dbejte na to, abyste sdělovali pouze pravdivé informace. Vědomé oznamování nepravdivých informací je protiprávní a může vést k právnímu postihu.
Pokud se z nějakého důvodu rozhodnete nevyužít možnost upozornit na potenciální porušení právních předpisů prostřednictvím nezávislého advokáta – důvěrníka, JUDr. Tomáše Sokola, můžete využít náš online oznamovací systém BKMS nebo kontaktovat naši společnost e-mailem na #compliancebeauftragter@lidl.cz. Na nerelevantní oznámení nebude brán zřetel.