Čeští zákazníci zůstávají věrní vanilce a čokoládě: Lidl přichází s více než 60 druhy zmrzlin
Čeští zákazníci mají jasno, pokud jde o jejich oblíbené zmrzliny – vanilka a čokoláda jsou stále na vrcholu žebříčku. Avšak příchuť slaného karamelu si rychle získává čím dál více příznivců. Obchodní řetězec Lidl přichází s rozmanitým sortimentem, který zahrnuje více než 60 druhů zmrzlin. Letní novinkou jsou osvěžující sorbety s příchutěmi exotického ovoce, jako je maracuja, ananas, mango a papája. Všechny tyto zmrzliny společnost nabízí pod privátními značkami Gelatelli a Ballino.
24.07.2024 | Praha
Společnost Lidl nabízí ve svém stálém sortimentu více než 60 druhů zmrzlin, které jsou k dispozici pod privátními značkami Gelatelli a Ballino. Sortiment pokrývá širokou škálu příchutí a typů, od exotických sorbetů po tradiční smetanové varianty. V současné době zahrnuje nabídka až 63 různých zmrzlin, přičemž 31 z nich je sezonních. Tato vysoká sezónnost se ukazuje jako velmi oblíbená u tuzemských zákazníků.
Tradičně nejoblíbenějšími příchutěmi zůstávají vanilka a čokoláda, s rostoucí popularitou slaného karamelu.
„Mezi našimi zákazníky nadále přetrvává největší obliba u klasiky jako je vanilková a čokoládová zmrzlina. Tyto osvědčené příchutě si uchovávají svou dominantní pozici a neochvějně si drží své místo v preferencích,“ uvedla tisková mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.
Pozoruhodné je, že vanilkové zmrzliny se prodá až třikrát více než čokoládové, což potvrzuje její dlouholetou dominanci na trhu. Slaný karamel se stal novým trendem, který postupně získává na oblibě. Letos společnost Lidl představuje širokou škálu novinek, od nanuků a multipacků, které jsou velice oblíbené mezi zákazníky, až po pinty s atraktivními příchutěmi inspirovanými americkými trendy.
Standardem je certifikace původu kakaa, která zaručuje, že zmrzliny jsou vyráběny ze surovin šetrných k životnímu prostředí. Tento důraz na kvalitu a udržitelnost zaručuje, že zákazníci si mohou užít nejen vynikající chuť, ale i pocit jistoty, že vybírají produkty šetrné k naší planetě.
„Protože se zaměřujeme na preference našich zákazníků a nabízíme jim to nejlepší, co mohou na trhu nalézt, rostou tím i naše prodeje a oblíbenost našich značek,“ uvedla tisková mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková. „Naše nabídka širokou paletu smetanových zmrzlin i ovocných zmrzlin v nejrůznějších baleních a velikostech. Všechny ovšem spojuje vysoká kvalita a zároveň nízká cena. Obojí totiž u našich privátních značek můžeme ovlivnit. Zákazníci se tak mohou zchladit a pochutnat si a ještě k tomu za výhodnou cenu,“ dodala tisková mluvčí.
O tom, že zmrzliny pod privátními značkami Lidlu dosahují vysoké kvality, svědčí mimo jiné nedávný test Blesku zaměřený na ovocné a vodové zmrzliny. Vodová jahodová zmrzlina privátní značky Gelatelli získala prestižní ocenění ve spotřebitelském testu, který vyšel v deníku Blesk v polovině července. Tato zmrzlina byla vyhlášena vítězem v kategorii nejlepší chuť, což podtrhuje její kvalitu a oblíbenost mezi zákazníky. Test odhalil, že zmrzlina Gelatelli obsahuje nejvyšší množství cukrů pocházejících z ovoce mezi všemi testovanými produkty, což svědčí o její autentické a intenzivní ovocné chuti. Tento úspěch potvrzuje závazek značky poskytovat produkty nejvyšší kvality a autentického chuťového zážitku.