Lidl pokračuje ve své podpoře ženského fotbalu a prodlužuje partnerství s UEFA až do roku 2030

Společnost Lidl bude nadále pokračovat v partnerství s UEFA ženskými národními týmy až do roku 2030. Rozšířené partnerství zahrnuje nejdůležitější ženské evropské fotbalové turnaje, mezi něž patří UEFA Women’s EURO 2029, kvalifikace na mistrovství Evropy žen 2028/29 a UEFA Women’s Nations League v letech 2025, 2027 a 2029. Navíc se do spolupráce poprvé zapojí ikonický projekt Lidl Kids Team na UEFA Women’s EURO 2029, který mladým fanouškům nabídne jedinečnou příležitost stát se součástí velkého fotbalového svátku.

23.10.2025 | Praha

Loga partnerů

Lidl, jeden z předních obchodních řetězců v České republice a v Evropě, prodlužuje své úspěšné partnerství s UEFA a pokračuje tak ve spolupráci s ženskými národními týmy až do roku 2030. Po velkém úspěchu jako oficiální partner UEFA Women’s EURO 2025, který oslovil více než 400 milionů fotbalových fanoušků po celém světě, pokračuje Lidl ve své podpoře ženského fotbalu jako partner UEFA Women’s EURO 2029, kvalifikací na mistrovství Evropy žen 2028/29 a UEFA Women’s Nations League v letech 2025, 2027 a 2029. Tímto krokem Lidl posiluje svůj závazek podporovat zdravý životní styl, povědomí o ženském fotbale a posílení postavení žen prostřednictvím sportu.

Lidl posiluje svůj závazek k ženskému fotbalu v období 2025–2030

Rozšířené partnerství s UEFA zahrnuje hlavní ženské evropské soutěže, konkrétně UEFA Women’s EURO 2029, kvalifikace na mistrovství Evropy žen 2028/29 a UEFA Women’s Nations League v letech 2025, 2027 a 2029. Významnou součástí partnerství bude návrat oblíbeného projektu Lidl Kids Team na UEFA Women’s EURO 2029. Děti tak budou mít jedinečnou příležitost projít se po boku hvězd ženského fotbalu a stát se tak součástí velkého fotbalového svátku. Tento zážitek má inspirovat novou generaci mladých sportovců a fanoušků.

Na základě výjimečného úspěchu

Základy tohoto rozšířeného partnerství vznikly díky výjimečným zápasům, které se odehrály v uplynulých dvou letech. Letos úspěch pokračoval během UEFA Women’s EURO 2025, kdy byl Lidl přítomen ve všech osmi hostitelských městech a na všech stadionech. Zápas sledovalo více než 400 milionů diváků po celém světě, přičemž turnaj přivítal na stadionech více než 650 000 fanoušků. Prostřednictvím aktivit společnosti Lidl bylo ve Fan zónách před stadiony rozdáno 269 950 kelímků s ovocem na podporu zdravého životního stylu. S hrdostí jsme také představili tým Lidl Awareness Team, který tvoří 57 zaměstnanců společnosti Lidl. Tito zaměstnanci zajišťovali, aby se každý fanoušek cítil bezpečně a respektovaně, a zároveň zosobňovali hodnoty sounáležitosti a rozmanitosti. Mezi hlavní cíle aktivit společnosti Lidl během UEFA Women’s EURO 2025 patřilo inspirovat dívky a mladé ženy. Společnost uspořádala mezinárodní Lidl Youth Camp v Basileji, který spojil 100 dívek ve věku 14 až 17 let z 18 zemí a nabídl jim odborné tréninky, workshopy o výživě a příležitosti k navázání trvalých přátelství. Kromě toho Lidl Fresh Field v Rapperswilu-Jona ve Švýcarsku vypěstoval a daroval více než 12 tun čerstvého ovoce a zeleniny potřebným, čímž ukázal svůj závazek k vědomé výživě a podpoře komunity.

Vytváření stejné vášně pro sport

Toto partnerství odráží závazek společnosti Lidl podporovat ženský fotbal s takovým nadšením a péčí, jakou věnuje mužským turnajům. Díky viditelnosti, aktivitám a zapojení fanoušků přispívá Lidl k tomu, aby ženský sport získal uznání a podporu, kterou si zaslouží.

Kontakt

Lidl ČR
media@lidl.cz

Kategorie


Sdílet

Další zprávy