Lidl předal sociální sítě svým zaměstnancům

Jak se pracuje v Lidlu? To prozradí projekt, který dnes na sociálních sítích společnosti odstartoval. Jde o příběhy, ve kterých pod hlavičkou Lidl Česká republika vystupují skuteční zaměstnanci a které budou postupně zveřejňovány na Facebooku a Instagramu.

14.10.2019 12:00:00 | Praha

Vznikly celkem 4 příběhy a hlavních rolí se ujali prodavačka/pokladní se specializací na pekárnu, zástupkyně manažerky prodejny, školitel rozvoje zaměstnanců a manažer prodejny. Ti všichni se po dobu jednoho dne natáčeli a fotili, aby tak zákazníkům ukázali, co je jejich náplní práce, a nebo jak vypadá jejich pracovní prostředí.

„Zákazníci mají jedinečnou možnost nahlédnout do míst, která jsou dostupná výhradně našim zaměstnancům. Kromě zázemí se seznámí i s některými interními postupy včetně kontroly zeleniny a ovoce při jejich příjmu, pečení pečiva, školení zaměstnanců nebo přípravy nové prodejny před slavnostním otevřením,“ přibližuje mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

Videa a fotografie budou sdíleny v Instagram Stories a Facebook Stories každé pondělí po dobu pěti týdnů. Projekt poběží souběžně s novou náborovou kampaní.

„Touto atraktivní formou chceme lidem přiblížit práci kolegů, se kterou se nejčastěji setkávají. A jelikož na sociálních sítích tráví lidé mnoho času, je to nejlepší místo, kde je zasáhnout,“ dodává Holá. 

Kontakt

Tomáš Myler
media@lidl.cz
tel.: 725 933 089

Kategorie

Marketing

Další zprávy