Lidl představuje novou kampaň čerstvost
Společnost Lidl Česká republika zahájila novou kampaň s názvem „čerstvost“. Hlavní slogan: „čerstvosti máme plnou hlavu“ napovídá, že se kampaň zaměřuje na komunikaci kvalitativních aspektů produktů Lidl. Novinkou v prodejnách jsou tzv. „čerstvostrážci“, jejichž primárním úkolem je pečlivá kontrola sortimentu. Zákazníci se tak mohou těšit na ty nejkvalitnější kusy ovoce a zeleniny za nejlepší cenu.
16.01.2024 | Praha
Jako jednička na trhu a v čerstvosti se Lidl rozhodl podniknout nové kroky a představit svým zákazníkům kampaň „čerstvost“. Kampaň se zaměřuje zejména na ovoce a zeleninu, na jejichž kvalitě si Lidl nesmírně zakládá. Lidl pravidelně zaváží čerstvé ovoce a zeleninu sedmkrát týdně a od sklizně až po pulty svých obchodů udržuje produkty ve stálé teplotě, aby zůstala zachována jejich kvalita. Na čerstvost bedlivě dbají všichni od farmářů, přes řidiče kamionů, až po personál v prodejně.
„Společnost Lidl si uvědomuje, že kvalitní ovoce a zelenina jsou produkty, které si naši zákazníci chodí nakupovat nejčastěji. Jako jednička na trhu tak chceme posunout čerstvost našich produktů ještě o krůček dál a zajistit tak našim zákazníkům ty nejkvalitnější a nejčerstvější kusy ovoce a zeleniny, čemuž pomohou i naši „čerstvostrážci“,“ uvádí tisková mluvčí Iveta Barabášová.
„Čerstvostrážci“, aneb zaměstnanci Lidlu mají na starosti hlídání maximální čerstvosti ovoce a zeleniny, a to i pomocí senzomotorických vjemů. Jejich úkolem je zajistit zákazníkům ty nejkvalitnější kusy ovoce a zeleniny. „Čerstvostrážce“ poznají zákazníci v prodejně velmi jednoduše, a to díky zeleným tričkům. Dlouhodobou prioritou společnosti Lidl je poskytnout svým zákazníkům tu nejvyšší kvalitu za nejlepší cenu. Díky tomuto přístupu byl Lidl vyhodnocen mezinárodním oceněním Best Buy Award jako značka, která v sobě kombinuje vysokou kvalitu za dobrou cenu.