Dejte šanci rostlinné stravě

Lidl nabízí řešení pro všechny, kteří ještě nemají vybráno žádné novoroční předsevzetí. Třicetidenní veggie výzvu, která bude prospěšná pro tělo, ale zároveň životní prostředí. I letos se totiž stal partnerem ProVeg Veggie Challenge, která pomáhá snížit spotřebu živočišných výrobků a do níž se může zapojit úplně každý.

09.01.2023 | Praha

veggie

I letošní rok mohou zájemci zahájit tím, že udělají něco pro sebe a zároveň pro naši planetu. Stačí přitom málo - zapojit se do výzvy a dát šanci rostlinné stravě. Účastníci si mohou vyzkoušet tři varianty stravování, a to veganské, vegetariánské, nebo zkrátka „jen“ jíst méně masa. Součástí výzvy jsou informace o přínosech rostlinné stravy pro tělo, ale také o vlivu na životní prostředí. Rostlinné stravování totiž pomáhá v boji proti změně klimatu, zachování biologické rozmanitosti i při udržitelnějším využívání zdrojů.

Zapojení strávníci získají zdarma recepty, tipy i zajímavé informace například o tom, kolik CO2, vody, půdy a životů zvířat ušetří rostlinnou stravou. Každému bude k dispozici také osobní koučka, která ráda poradí a zároveň zodpoví všechny dotazy ohledně výzvy. Společnost Lidl se stala partnerem výzvy již podruhé. Zájemci registrovaní prostřednictvím Lidlu v předešlém ročníku pomohli ušetřit celkem 858 zvířecích životů, 13 070 kg ekvivalentu CO2 (takové množství vyprodukuje automobil při ujetí cca 108 900 km), přes 113 000 hektolitrů vody (cca 182 900 sprch) a 20 943 m2 půdy (což odpovídá cca 3 fotbalovým hřištím).

ProVeg Veggie Challenge podporuje Lidl také prostřednictvím svého sortimentu, kde již nyní nabízí celu řadu rostlinných výrobků. Stálý sortiment pak pravidelně zpestřuje nabídkami akčními, na tu následující se mohou zákazníci těšit koncem ledna. Aktuální nabídku veganských výrobků pod značkou Vemondo pak v dohledné době doplní novinky v podobě veganských klobásek, kousků, gyrosu či kuliček. Její pevnou součást pak tvoří vegangurty, rostlinné nápoje, pomazánky a saláty, ale také veganské mleté, hamburger, hummus či tofu.

Většinu rostlinných produktů v nabídce sjednocuje privátní značka Vemondo, která je známá ve všech zemích, kde Lidl působí. Vybrané výrobky jsou označeny také mezinárodní ochrannou známkou V-label, která umožní ještě lepší orientaci zákazníka v prodejnách. Veganské a vegetariánské produkty tak rozezná na první pohled.

Zájemci se mohou zdarma zaregistrovat na https://veggiechallenge.cz/lidl/

Kontakt

Lidl ČR
media@lidl.cz

Kategorie


Sdílet

Další zprávy