Představujeme udržitelné podnikání

Od začátku března najdou zákazníci na poslední straně každého letáku Lidl jedno téma, které se týká našeho udržitelného podnikání.

18.05.2020 | Praha

Udržitelné podnikání

Pomocí hravých vizuálů, které připravujeme ve spolupráci s agenturou Werk Camp, se snažíme lidem kolem nás připomínat, co všechno jako společnost děláme pro životní prostředí, pro naše zaměstnance, jak utváříme sortiment a jak přistupujeme ke společenské odpovědnosti. Všechna tato témata v různých podobách komunikujeme již delší dobu, ale teprve loni po sepsání naší první Zprávy o udržitelném podnikání jsme se rozhodli pro celoroční kontinuální kampaň. 

Zákazníci se tak dozví například to, že díky instalaci LED osvětlení v našich prodejnách ušetříme tolik elektrické energie, kolik jí spotřebuje více než 4 tisíce domácností za celý rok. Nebo že díky zmenšení našeho letáku ušetříme až 2500 tun papíru ročně.

Kontakt

Lidl ČR
media@lidl.cz

Kategorie


Sdílet

Další zprávy