Představujeme udržitelné podnikání
Od začátku března najdou zákazníci na poslední straně každého letáku Lidl jedno téma, které se týká našeho udržitelného podnikání.
18.05.2020 | Praha
Pomocí hravých vizuálů, které připravujeme ve spolupráci s agenturou Werk Camp, se snažíme lidem kolem nás připomínat, co všechno jako společnost děláme pro životní prostředí, pro naše zaměstnance, jak utváříme sortiment a jak přistupujeme ke společenské odpovědnosti. Všechna tato témata v různých podobách komunikujeme již delší dobu, ale teprve loni po sepsání naší první Zprávy o udržitelném podnikání jsme se rozhodli pro celoroční kontinuální kampaň.
Zákazníci se tak dozví například to, že díky instalaci LED osvětlení v našich prodejnách ušetříme tolik elektrické energie, kolik jí spotřebuje více než 4 tisíce domácností za celý rok. Nebo že díky zmenšení našeho letáku ušetříme až 2500 tun papíru ročně.