Sportovat s Lidlem se zaměstnancům vyplatí

Běžecký seriál RunTour má za sebou další úspěšnou sezonu. Společnost Lidl byla opět u toho, a to nejen jako hlavní partner, ale také jako aktivní účastník. V barvách Lidlu letos běželo více než 3 500 závodníků. Závod si mezi zaměstnanci získal velkou oblibu. Společnost Lidl tímto projektem naplňuje svou snahu motivovat k aktivnímu a zdravému způsobu života.

19.11.2025 | Praha

Běžci z Lidlu

„Startovné na RunTour, které zaměstnancům a jejich doprovodu poskytujeme patří k našim nejoblíbenějším benefitům. Každým rokem s námi běhá stále více Lidláků a je skvělé, že je pro ně pohyb a zdravý životní styl přirozenou součástí života a že je v tom Lidl může podporovat,“ říká jednatel odpovědný za lidské zdroje společnosti Lidl Česká republika Filip Jičínský.

Lidl se v roce 2017 stal také titulárním partnerem dětských závodů, které nesou název po jeho privátní značce zaměřené na nejmenší – Lupilu. Malí sportovci se v rámci Lupilu závodů mohou těšit nejen na medaile, ale i na batůžky plné zdravých dobrot. Nechybí ani dětská tombola, ve které mohou děti vyhrát mimo jiné také sportovní vybavení značky Crivit.

Startovné pro zaměstnance zdarma

Zaměstnanci Lidlu mohou zdarma přihlásit sebe a svůj doprovod na start závodů na tratích dlouhých 3, 5 nebo 10 km. Startovné zdarma mají též pro neomezený počet dětí na dětské trasy.

„Jsme moc rádi, že se ze společných závodů stala Lidl tradice. O to více se těšíme na příští rok, který je pro Lidl na RunTour jubilejním. Společně budeme běhat už deset let. Starat se o sebe, užít si příjemný čas s kolegy a k tomu třeba pokořit svůj osobní rekord, to se vyplatí,“ dodává Filip Jičínský.

Přes 3 tisíce běžců v barvách Lidlu

V osmi městech po celé České republice se na start postavilo 3 500 běžců v dresu Lidlu, kteří společně uběhli více než 12 000 kilometrů. Mnozí z nich se závodů účastní pravidelně, takže běhání se pro ně stalo přirozenou součástí životního stylu. RunTour je oblíbeným zaměstnaneckým benefitem, který motivuje zaměstnance k pravidelnému pohybu a aktivnímu trávení volného času. Lidl tím zároveň podporuje zdravý životní styl nejen svých zaměstnanců, ale i široké veřejnosti prostřednictvím pohybu a zdravé stravy.

Ovoce i recept Romana Pauluse

Lidl na každém závodě zajišťoval přes jednu tunu ovoce, a jako hlavní partner cateringu účastníkům nabídl zdravé a chutné občerstvení. Běžci si mohli pochutnat na poke bowls, tortillách podle receptu známého šéfkuchaře Romana Pauluse či na oblíbené palačince jako sladké odměně na konci běhu. Součástí akce byla také CSR zóna s oblíbeným Smoothie Bikem, dětská herní zóna se skákacím hradem a hlídáním dětí. Účastníci v dresech Lidlu měli na místě možnost využít i fyzioterapeutické péče.

Kontakt

Lidl ČR
media@lidl.cz

Kategorie


Sdílet

Další zprávy